treacle tatts

Post Reply
User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

I think people like her who pigeonhole their channels into being strictly about ONE topic are sabotaging themselves because the content is eventually going to get stale and boring. There's only so many "I react to tik tok" videos I can take lol

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

LiddlePallid wrote:
Fri Sep 16, 2022 1:44 pm
I think people like her who pigeonhole their channels into being strictly about ONE topic are sabotaging themselves because the content is eventually going to get stale and boring. There's only so many "I react to tik tok" videos I can take lol
How long has she been doing Youtube for now? She doesn't collab with other alternative YouTubers or any who have any interest in body modifications, Emily Boo has done several videos with Roly about piercing and their experience working at Claire's. Roly actually has a personality though which is where Lauren falls short. 8-) Are any of her videos sponsored? I can't actually recall any that she's mentioned a sponsor for. She has so much potential to grow her channel by doing collabs and maybe even trying out documentary/tattoo history type videos like Grace Neutral did for Vice a while ago.

I just checked her Social Blade stats and it estimates her maximum earnings per month are £1k and per video she earns anywhere from £24-£386 as a weekly average so she has to be working a regular job too because there's no way she can afford to be tattooed regularly and pay rent/bills if that is her only source of income.

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

I love Emily! lol I agree their personalities are much better than Lauren's. But she could benefit so much from collabing with other youtubers.

I don't know if she got some inheritance when her mom died other than inheriting the house with her sister, but she definitely hasn't worked in years unless she's secretly doing something. I remember when she came on and said she quit her job, I thought she was an idiot because her channel only had like 40k subscribers at the time lol

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

She has absolutely nothing to lose by doing collabs and I'm sure there are a few companies that would do sponsors with her, even on IG.

Inheritance would make sense, what did she do for work before that?

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

I want to say she worked in a Primark or something like that. It was definitely retail because she complained about it a lot before she quit.

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

That does sound familiar actually, I think I remember her mentioning it fairly recently in passing. I'm guessing her new bf has a decent job as he usually seems to be at work whenever she's filming

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

Yeah I have a feeling he's the one that's paying all the bills. It is odd to me that she was with the last boyfriend for like 5 years and never lived with him, but moved in with this one right away lol

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

When did they get together? Was it during covid? I wonder if they moved in together so soon because her sister got sick of her lol

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

I had to go back and look to be sure but yeah, he started popping up in her videos 2 years ago. She said she moved in with him during the second UK lockdown and then they got this place.



I know her and her sister weren't getting along. She definitely mentioned that a few times and she mentioned it in this lol

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

Oh jeez lol, I guess her sister doesn't have to babysit her anymore as her bf can do it now lol. Also her new video is yet another TikTok reaction video (number 53) HOW is she not bored of them yet? Also her IG stories are full of her hating on people mourning the death of The Queen and rehashing the hypocrisy of supporting the royal family. :?

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

It sounded like she wanted to sell the house that her mom left them, but it isn't going to happen till her sister is ready to move out? That's kind of a shit deal for Lauren lol. Like she knows she gets half of whatever it sells for, but who knows when her sister will be up for selling it.

I am soooo sick of the tik tok videos :rofl:

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

I guess it's fair lol as her sister was paying most of the bills :rofl:

Me too, they're soooo boring :roll:

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

That's true, if I were her sister I would have been so pissed off at her when she decided to quit her job. She had like one video that blew up and she immediately quit working afterwards.

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

LiddlePallid wrote:
Tue Sep 20, 2022 6:05 am
That's true, if I were her sister I would have been so pissed off at her when she decided to quit her job. She had like one video that blew up and she immediately quit working afterwards.
I would too, which video was it that blew up? Was it the Romeo LaCoste one?

Who told her to do ASMR? She has the worst voice for it :?

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

I think it was that one, I'm not sure. I know she had one that all of a sudden got a TON of views that she wasn't getting before, and then she was like I'm quitting my job to do YouTube full time LOL

Ugh I clicked on one of the ASMR videos and it's cringey as hell. She definitely shouldn't try to venture into that!

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

Oh jeez haha, obviously idk what her upbringing was like but I get the impression that her mom worked super hard to make sure her and her sister got everything they needed. Is her sister younger or older? I know Lauren is 32 now but she still seems kinda immature as far as "adulting" goes and socially she seems kinda isolated apart from Yasmin and her bf.

Also, I came across this interview she did for Things&Ink in 2020: https://www.th-ink.co.uk/2020/08/10/int ... etrie/they chose some very flattering pics, especially the fourth one :rofl:

User avatar
LiddlePallid
Site Admin
Site Admin
Posts: 26998
Joined: Sun Sep 30, 2012 11:08 am
Has thanked: 322 times
Been thanked: 1604 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by LiddlePallid »

I think her sister is older but not by much. haha those photos are horrible!

User avatar
Gaige
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1075
Joined: Thu May 14, 2015 2:45 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: treacle tatts

Post by Gaige »

Oh damn haha, I assumed she was quite a bit older as she seems to have her shit together from what Lauren has mentioned

I know lol, that interview was so boring too :rofl:

Post Reply

Return to “N-Z”