KarinaKaboom--Part 2

Locked
User avatar
ColdHeartedBitch
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 2497
Joined: Tue Jan 06, 2015 11:33 am
Location: Estados Unidos
Has thanked: 34 times
Been thanked: 12 times

KarinaKaboom--Part 2

Post by ColdHeartedBitch » Wed Apr 06, 2016 1:02 pm

We can't name threads until they get to the front page, but the way this dumb broad is going, she'll be there in no time.

Just think about it Karina! You'll be GG FAMOUS! Just like all the big Youtubers you dream about!
Unless otherwise stated, my statements are solely my opinion and do not reflect the views of GG in any way.

User avatar
TeddySerious
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 7565
Joined: Mon Feb 15, 2016 1:32 pm
Location: In A Sky Full Of Stars
Has thanked: 772 times
Been thanked: 9543 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by TeddySerious » Wed Apr 06, 2016 1:09 pm

ColdHeartedBitch wrote:We can't name threads until they get to the front page, but the way this dumb broad is going, she'll be there in no time.

Just think about it Karina! You'll be GG FAMOUS! Just like all the big Youtubers you dream about!
I'm here to help the cause! Let's get Kabullshit to the main page! :rofl:
You must be like the only 40 year old in this group because no-one ever understands any of your analogies lol a former GG member

getyolifegirl
Talker
Talker
Posts: 144
Joined: Fri Apr 01, 2016 6:16 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by getyolifegirl » Wed Apr 06, 2016 1:11 pm

The GARGAMEL got her part 2...

She'll be really excited about this she will be getting closer to her dream of being a big youtuber :rofl: :rofl: :rofl:

User avatar
Beautybasher
Informer
Informer
Posts: 252
Joined: Mon Mar 21, 2016 8:27 am
Location: Canaduh
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by Beautybasher » Wed Apr 06, 2016 1:22 pm

karinaridesakabroom
You "bake" a cake...not your face.

User avatar
TeddySerious
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 7565
Joined: Mon Feb 15, 2016 1:32 pm
Location: In A Sky Full Of Stars
Has thanked: 772 times
Been thanked: 9543 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by TeddySerious » Wed Apr 06, 2016 1:41 pm

Beautybasher wrote:karinaridesakabroom
I just spit water. :rofl: :rofl:
You ladies keep me in stitches...lol.
You must be like the only 40 year old in this group because no-one ever understands any of your analogies lol a former GG member

mandyRD
Informer
Informer
Posts: 343
Joined: Tue Dec 15, 2015 9:24 am
Has thanked: 18 times
Been thanked: 104 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by mandyRD » Wed Apr 06, 2016 2:07 pm

Omg, she must be thrilled, finally famous, not the celebrity she hoped but better than anything. :rofl: :tu:

User avatar
tar
Guru Gossiper
Guru Gossiper
Posts: 9013
Joined: Wed Feb 10, 2016 2:33 pm
Has thanked: 215 times
Been thanked: 322 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by tar » Wed Apr 06, 2016 2:14 pm

She needs to be front page. There is so much to snark on.

Karinaridesakabroom :rofl: :rofl: :rofl: That is great Beautybasher. :respekt:

lynnheidi35
Gossiper
Gossiper
Posts: 595
Joined: Fri Apr 01, 2016 6:36 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by lynnheidi35 » Wed Apr 06, 2016 6:19 pm

How many 'parts' does it take to get to the front page?

Sent from my SM-G900P using Tapatalk

lynnheidi35
Gossiper
Gossiper
Posts: 595
Joined: Fri Apr 01, 2016 6:36 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by lynnheidi35 » Wed Apr 06, 2016 6:24 pm

Did she delete the video with the care bear on the chair?

Sent from my SM-G900P using Tapatalk

Robyn7879
Learner
Learner
Posts: 87
Joined: Mon Jan 18, 2016 6:37 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by Robyn7879 » Wed Apr 06, 2016 6:35 pm

No shocking! Here it is :rofl: :rofl:

User avatar
TeddySerious
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 7565
Joined: Mon Feb 15, 2016 1:32 pm
Location: In A Sky Full Of Stars
Has thanked: 772 times
Been thanked: 9543 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by TeddySerious » Wed Apr 06, 2016 7:13 pm

lynnheidi35 wrote:How many 'parts' does it take to get to the front page?

Sent from my SM-G900P using Tapatalk
4 I think. Let's get on it ladies! :rofl:
You must be like the only 40 year old in this group because no-one ever understands any of your analogies lol a former GG member

lynnheidi35
Gossiper
Gossiper
Posts: 595
Joined: Fri Apr 01, 2016 6:36 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by lynnheidi35 » Wed Apr 06, 2016 7:16 pm

TeddySerious wrote:
lynnheidi35 wrote:How many 'parts' does it take to get to the front page?

Sent from my SM-G900P using Tapatalk
4 I think. Let's get on it ladies! :rofl:
Haha hell yeah, we'll be there in no time!

Sent from my SM-G900P using Tapatalk

Cantwatchthisanymore
Master Gossiper
Master Gossiper
Posts: 3267
Joined: Wed Sep 17, 2014 8:17 pm
Has thanked: 65 times
Been thanked: 153 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by Cantwatchthisanymore » Wed Apr 06, 2016 7:16 pm

I wonder what else Ol gargamel has in store for her loyal viewers, seems like she's trolling youtubers for ideas, hence all her latest rubbish titles and content.
Maybe the nail polish community can be free of her now.

User avatar
HereForTheComments
True Gossiper
True Gossiper
Posts: 1285
Joined: Wed Aug 19, 2015 11:10 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by HereForTheComments » Wed Apr 06, 2016 7:19 pm

5 parts actually! Via CHB

User avatar
TeddySerious
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 7565
Joined: Mon Feb 15, 2016 1:32 pm
Location: In A Sky Full Of Stars
Has thanked: 772 times
Been thanked: 9543 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by TeddySerious » Wed Apr 06, 2016 7:26 pm

What's up with the Shopkins tablecloth? Where did she get that? Seems so pervy to me. Why is she messing with kids stuff??

Did any of ever see that old movie The Witches? Where the witches turned the kids into mice and lured them in with chocolate?

That's so GargamelKaboom.

Image

Riding on her Kabroom, capturing the neighborhood kids.
You must be like the only 40 year old in this group because no-one ever understands any of your analogies lol a former GG member

Cantwatchthisanymore
Master Gossiper
Master Gossiper
Posts: 3267
Joined: Wed Sep 17, 2014 8:17 pm
Has thanked: 65 times
Been thanked: 153 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by Cantwatchthisanymore » Wed Apr 06, 2016 7:41 pm

Omg lol that's hideous!!!!

I find it funny how she does Q and A's which kinda reveals somethings about her, but being Karina she's been trying to hide her heritage, I've noticed when someone asks if she's Italian or whatever her response will be "if you want me to be" classic cover up lol
But in her older videos she actually mentions having Russian heritage.
Just a little tidbit for all the thousands of loving fans out there...not.

It's strange all the kids stuff but she's never mentioned having any and I'm sure during her time on YouTube we haven't seen her pregnant. Unless she had them before...ok who cares lol

User avatar
TeddySerious
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 7565
Joined: Mon Feb 15, 2016 1:32 pm
Location: In A Sky Full Of Stars
Has thanked: 772 times
Been thanked: 9543 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by TeddySerious » Wed Apr 06, 2016 7:50 pm

Gawd. What demon would plant his seed in her?
:rofl: :rofl: :rofl:

Surely there are no mini-kabullshits.
You must be like the only 40 year old in this group because no-one ever understands any of your analogies lol a former GG member

User avatar
sparklejunkies
Sparkling Unicorn
Sparkling Unicorn
Posts: 495
Joined: Thu Dec 17, 2015 10:02 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by sparklejunkies » Wed Apr 06, 2016 7:55 pm

Ok, this woman is so freakin loud, why does she have to be in that weird room with that funny echo? I wouldn't mind watching her because she sounds halfway intelligent but her screaming turns me off.
~*~ When they stop talking to you, they start talking about you. ~*~

User avatar
TeddySerious
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 7565
Joined: Mon Feb 15, 2016 1:32 pm
Location: In A Sky Full Of Stars
Has thanked: 772 times
Been thanked: 9543 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by TeddySerious » Wed Apr 06, 2016 7:57 pm

sparklejunkies wrote:Ok, this woman is so freakin loud, why does she have to be in that weird room with that funny echo? I wouldn't mind watching her because she sounds halfway intelligent but her screaming turns me off.
It's like a weird Kabullshit waiting room.
The waiting room to what though??
You must be like the only 40 year old in this group because no-one ever understands any of your analogies lol a former GG member

Cantwatchthisanymore
Master Gossiper
Master Gossiper
Posts: 3267
Joined: Wed Sep 17, 2014 8:17 pm
Has thanked: 65 times
Been thanked: 153 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by Cantwatchthisanymore » Wed Apr 06, 2016 8:03 pm

TeddySerious wrote:
sparklejunkies wrote:Ok, this woman is so freakin loud, why does she have to be in that weird room with that funny echo? I wouldn't mind watching her because she sounds halfway intelligent but her screaming turns me off.
It's like a weird Kabullshit waiting room.
The waiting room to what though??
To whatever is waiting in those other rooms! ImageImage

User avatar
tar
Guru Gossiper
Guru Gossiper
Posts: 9013
Joined: Wed Feb 10, 2016 2:33 pm
Has thanked: 215 times
Been thanked: 322 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by tar » Wed Apr 06, 2016 8:21 pm

@TeddySerious
That picture tho........OMG

User avatar
TeddySerious
Support Moddie
Support Moddie
Posts: 7565
Joined: Mon Feb 15, 2016 1:32 pm
Location: In A Sky Full Of Stars
Has thanked: 772 times
Been thanked: 9543 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by TeddySerious » Wed Apr 06, 2016 9:26 pm

You ladies never cease to fail at making me laugh! This thread is so entertaining. :rofl: :rofl:

Gargamel should thank us.
You must be like the only 40 year old in this group because no-one ever understands any of your analogies lol a former GG member

Robyn7879
Learner
Learner
Posts: 87
Joined: Mon Jan 18, 2016 6:37 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by Robyn7879 » Wed Apr 06, 2016 9:28 pm

Here we go , Only a few more pages too go until frontpage lol

Image

RealityChicky
Debater
Debater
Posts: 243
Joined: Tue Jul 28, 2015 9:04 pm
Has thanked: 23 times
Been thanked: 36 times

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by RealityChicky » Wed Apr 06, 2016 9:31 pm

Break out the blue eye shadow and 80s lipstick KarinaKabully has arrived with a part 2

Fish Mooney
Informer
Informer
Posts: 486
Joined: Wed Jun 17, 2015 8:46 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: KarinaKaboom--Part 2

Post by Fish Mooney » Wed Apr 06, 2016 9:55 pm

Beautybasher wrote:karinaridesakabroom
:witch: <( WHY WON'T COMPANIES SEND ME FREE MAKEUP YOU GUYS?
Image

Locked

Return to “Karina Kaboom”